0

Ha a lehető legjobb minőségű, megfizethető árú professzionális hajfestékre, hajápolóra, hajfixálóra, ...... van szüksége, jó helyen jár! Nézzen körül nálunk!

 

Ajánljuk! - Profi hajszárító most csak 9939Ft!!! --->

Webáruház használata

1. WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

1.1. REGISZTRÁCIÓ
A vásárlás megkezdéséhez be kell regisztrálni az oldalra. Ezt a főmenü "Regisztráció" menüpontjában teheti meg. A regisztráció során a * -gal jelölt mezők kitöltés szükséges a sikeres regisztrációhoz.
Megújúlt Webáruházunkban most már regisztráció nélkül is van lehetőség vásárlásra.

FONTOS! Saját és aktív email címet adjon meg a regisztráció során, mert erre az email címre fogunk küldeni Önnek minden visszajelzést megrendeléseivel kapcsolatban!
A regisztráció során megadott adatok később változtathatóak. A megadott számlázási cím alap helyzetben a szállítási cím is (de a szállítási cím minden rendeléskor külön módosítható).

Egy telefonszám megadása kötelező, ha lehet mobil telefonszámot adjon meg a könnyebb és gyorsabb kommunikáció miatt.

A regisztráció elküldése után egy e-mailt fog kapni a megadott email címre, benne a regisztrációs adatokkal! Kérjük őrizze meg ezt a levelet! Amennyiben a levél nem érkezik meg néhány órán belül, kérjük vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot!

1.2. ADATOK MÓDOSÍTÁSA
A regisztráció során megadott adatokat Ön a későbbiekben tudja módosítani. Ezt úgy tudja megtenni, ha bejelentkezik (jobb felső sarok) a webáruházba a Belépés / Regisztráció gombra kattintva. Ekkor megjelenik a "Adatmódosítás"gomb, erre rákattintva módosíthatja a "Fiók adatait".

1.3. Menürendszer termékkategóriák

1.3.1 Az weboldal felső sávjában található a termékkategóriák menürendszere.

1.3.2 A weboldal jobb oldalán található a keresőmező. Ide bármilyen szórészletet beírva, az azzal a terméknévben megegyező találatokat listázza ki a weboldal, ezen felül van lehetősége kategória szűrésre is.

1.4. Kosár használata
Bejelentkezés után már megkezdheti a vásárlást. Miután kiválasztotta a megfelelő terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával rakhatja a terméket a virtuális bevásárlókosárba. Ha az adott termékből több darabot kíván vásárolni, akkor a "Kosárba" gomb előtt lévő számot írja át mielőtt berakja a terméket a kosárba.
Amikor egy terméket berak a kosárba akkor automatikusan a kosár tartalmát fogja mutatni az oldal.

A kosár tartalmát bármikor megtekintheti. Jobb oldalt a "Kosár"doboz mindig azt mutatja, hogy milyen termékek vannak jelen pillanatban az Ön kosarában. Itt találja a "Tovább a kasszához " gombot is, aminek a megnyomásával a kosár tartalmát tekintheti meg illetve módosíthatja azt.

Kosár tartalmának módosítása:
mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék ára mellett talál egy"+, -" mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen a "+, -" mező használatával tudja növelni a kívánt mennyiséget.

Termék eltávolítása: A kosár tartalma táblázat utolsó oszlopa az "Eltávolít, kuka ikon", ennek megnyomásával törli a terméket a kosarából


1.5. Rendelés menete

1.5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba.

1.5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

1.5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

1.5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vissza a vásárláshoz” gombot.

1.5.5. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „+, -” ikonra kattint Felhasználó.

1.5.6. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

1.5.6.1. Fizetési módok: Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor. Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére. Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

1.5.6.2. Szállítási költség:  A napra kész szállítási költségek a  - Szállítás - Fizetés, Szállítási díjak –menüpontoknál kerülnek feltüntetésre!

1.5.7. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

1.5.8. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

1.5.9. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

1.5.10. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

1.5.11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „+,-” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

1.5.12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

1.5.13. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

1.6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

1.6.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

1.6.2. Általános teljesítési határidő

GLS és MPL futár -  szállítás esetén 24-48 óra

1.6.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

1.6.4. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

1.6.5. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

1.6.6. Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

1.6.7. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

1.6.8. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

1.7. Webáruházban megjelenő árak

A webáruházban megjelenő árak bruttó árak és forintban értendők. Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak, forintban értendők. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.

0Ft–ért terméket nem értékesítünk! Ilyen ár csak valamilyen technikai probléma miatt jelenhet meg!  Az árak megjelenítésében előfordulható technikai problémákért, (pl. 0-Ft ért megjelenő ár, meg nem jelenő ár, a valóstól irreálisan eltérő ár …), az ebből eredő, bármilyen előálló helyzetért felelősséget nem vállalunk! Ezek kijavítását, csak az észlelés után tudjuk véghezvinni. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Legfrissebb híreink -